Despre noi

si despre acest site...

Am creat acest site pentru a ne impartasii experienta deoarece calatoria este pasiunea noastra !

Toate calatoriile pe care le descriem aici le-am efectuat in ultimii 20 de ani si le-am organizat aproape intotdeauna individual.
Toate pozele ( in afara de cele marcate cu photos by Liviu - doresc sa multumesc cu aceasta ocazie prietenului meu Liviu care ne-a pus la dispozitie fotografiile lui ) sunt facute pe parcursul acestor nenumarate calatorii.
Suntem individualisti convinsi si iubim sa descoperim o tara pe cont propriu. Si astfel am adunat o gramada de informatii pe care cu siguranta nu le ve-ti gasii in birourile de turism ce va ofera calatorii din catalog, fara sa fi fost vreodata la fata locului. Noi am fost acolo !

Aceste informatii dorim sa vi le punem acum la dispozitia voastra pentru ca si calatoriile voastre sa devina la fel de reusite si de neuitat !

Va stam cu placere la dispozitie !
PAMI ( Patrick si Mirela Herkt )

Ce am experimentat pana acum ? Intr-o jumatate de viata ( daca am noroc ):

L-am intalnit pe Ketut din filmul “Eat pray love” care locuieste cu adevarat in Ubud, Bali.
Am mancat ce-a mai buna ciocolata din lume in ciocolateria regala belgiana.
Am calcat pe urmele Angelinei Jolie in Templul Ta Prohm, Cambogia.
Am condus masina unui taximetrist prin desertul Arab intre Edfu si Marsa Alam doar ca sa-i demonstrez unui egiptean ca femeile din Europa stiu sa conduca o masina.
Am baut ulei special de sauna in Estonia
Am supravietuit un uragan in sudul frantei
Cred in magie de cand am fost in Gambia
Am ramas impotmoliti in nisip in mijlocul insulei Creta
Am vizitat cel mai periculos oras din lume in Honduras
Am meditat impreuna cu Richard Gere la umbra statuilor lui Buddha in cel mai mare templu buddhist din lume in Java Indonezia
Am vazut o centura de castitate…pentru barbati in Sicilia, Italia
Am refuzat oferta de a cumpara “love” unui beachboy din Jamaica
Cred ca intr-o alta viata am fost o vrajitoare dupa ce am vizitat nordul Germaniei
Ne-am pierdut prin strazile intortocheate ale medinei din Tunis
Sotul meu a adormit si sforait in timpul unui masaj in Bali, Indonezia ( Ok recunosc – masajul a durat 3 ore )
Am fost trisati si furati de maimute in Kenia
Ne-am plimbat pe fundul marii cu o masca de cosmonaut pe cap
Era sa picam de pe cel mai mare balcon al Europei in timp ce il cautam disperati in Luxemburg
Ne-am intors in timp pe vremea evului mediu in Fes in Maroco
Am descoperit unde locuieste diavolul in Penang Malaezia
Am zburat cu un avion cu elice cu doar 8 locuri pe o furtuna ingrozitoare in Maldives
Am jucat golf si am mintit ca avem green fee pe cel mai frumos teren de golf din lume pe Ile aux Cerf in Mauritius
Am experimentat o ruleta turceasca
Am aflat ca Chinezii sint foarte superstitiosi -in hotelul nostru nu exista etajul 4, 14 sau 24 - dar de doua ori etajul 13, si 13 a.
Am invatat limba engleza in Malta unde localnici nici nu vorbesc limba engleza ci un fel de italiana amestecata cu araba
M-am jucat cu bebelasi de maimute pe Insula Roatan in Honduras
Am adormit intr-un hamac leganti de briza marii pe insula Mujeres in Mexico si era sa pierdem ultimul ferryboat
Am simtit si poate si vazut fantome intr-unul dintre cele mai vechi hotele din Portugalia
Am dormit pe strada ( fara sa stiu ) de unde a fost inspirata novela Dr. Jekyll and Mr. Hyde in Edinburgh
Am vizitat Insula fara de intoarcere Goree in Senegal si am vazut cu ochii nostrii ca sclavia in Africa se mai practica si acum
Am urcat pe cărarile înguste şi abrupte din “devils garden” in Tara Canioanelor SUA la temperaturi de peste100 grade ( fahrenheit ;-) !
Am vizitat unul dintre cele mai scumpe magazine pentru bilionari in Porto Cervo Sardinia
M-am lasat impresionata pana la lacrimi de un dans de Falmenco in Sevillia Spania
Am vizitat peste 20 de temple in Bangkok Thailanda dar a-si stii si acum sa le deosebesc pe fiecare
Am mancat cea mai buna mancare din viata mea intr-un restaurant francez din Marrakesh, Maroco…
cine vrea sa citeasca mai multe o poate face pe pagina pami.dordeduca.com