Impressum

Pentru cei care vor citi jurnalul de calatorie despre Singapore am pregatit o mica surpriza: ursuletul norocos cauta un nou stapan caruia sa-i aduca noroc si sa-i alinte dorul de duca...

• Călătoria perfectă

Pentru unii, o vacanta reusita inseamna aventura, in timp ce altii vor distractie, romantism sau doar relaxare. Noi te ajutam sa gasesti calatoria perfecta pentru tine !

Oferte

Oferte speciale pe gustul tau.

Bilete de avion, transfer si hotel

Excursii optionale

Impressum

Patrick Herkt / Mirela Herkt

Richard Wagner Str. 86

68165 Mannheim

Germania / Deutschland

Steuernummer: 38288/39216

Am creat acest site pentru a ne impartasii experienta deoarece calatoria este pasiunea noastra !

Toate calatoriile pe care le descriem aici le-am efectuat in ultimii 24 de ani si le-am organizat aproape intotdeauna individual.

Toate pozele ( in afara de cele marcate cu photos by Liviu - doresc sa multumesc cu aceasta ocazie prietenului meu Liviu care ne-a pus la dispozitie fotografiile lui ) sunt facute pe parcursul acestor nenumarate calatorii.

Suntem individualisti convinsi si iubim sa descoperim o tara pe cont propriu. Si astfel am adunat o gramada de informatii pe care cu siguranta nu le ve-ti gasii in birourile de turism ce va ofera calatorii din catalog, fara sa fi fost vreodata la fata locului. Noi am fost acolo !

Aceste informatii dorim sa vi le punem acum la dispozitia voastra pentru ca si calatoriile voastre sa devina la fel de reusite si de neuitat !

Va stam cu placere la dispozitie ! Ne puteti scrie pe adresa pami@dordeduca.com

PAMI ( Patrick si Mirela Herkt )

Ce am experimentat pana acum in calatoriile noastre:

• L-am intalnit pe Ketut din filmul “Eat pray love” care locuieste cu adevarat in Ubud, Bali.
  • Am mancat ce-a mai buna ciocolata din lume in ciocolateria regala belgiana.
  • Am calcat pe urmele Angelinei Jolie in Templul Ta Prohm, Cambogia.
  • Am condus masina unui taximetrist prin desertul Arab intre Edfu si Marsa Alam doar ca sa-i demonstrez unui egiptean ca femeile din Europa stiu sa conduca o masina.
  • Am baut ulei special de sauna in Estonia
  • Am supravietuit un uragan in sudul frantei
  • Cred in magie de cand am fost in Gambia
  • Am ramas impotmoliti in nisip in mijlocul insulei Creta
  • Am vizitat cel mai periculos oras din lume in Honduras
  • Am meditat impreuna cu Richard Gere la umbra statuilor lui Buddha in cel mai mare templu buddhist din lume in Java Indonezia
  • Am vazut o centura de castitate…pentru barbati in Sicilia, Italia
  • Am refuzat oferta de a cumpara “love” unui beachboy din Jamaica
  • Cred ca intr-o alta viata am fost o vrajitoare dupa ce am vizitat nordul Germaniei
  • Ne-am pierdut prin strazile intortocheate ale medinei din Tunis
  • Sotul meu a adormit si sforait in timpul unui masaj in Bali, Indonezia ( Ok recunosc – masajul a durat 3 ore )
  • Am fost trisati si furati de maimute in Kenia
  • Ne-am plimbat pe fundul marii cu o masca de cosmonaut pe cap
  • Era sa cadem de pe cel mai mare balcon al Europei in timp ce il cautam disperati in Luxemburg
  • Ne-am intors in timp pe vremea evului mediu in Fes in Maroco
  • Am descoperit unde locuieste diavolul in Penang Malaezia
  • Am zburat cu un avion cu elice cu doar 8 locuri pe o furtuna ingrozitoare in Maldives
  • Am jucat golf si am mintit ca avem green fee pe cel mai frumos teren de golf din lume pe Ile aux Cerf in Mauritius
  • Am experimentat o ruleta turceasca si am supravietuit
  • Am aflat ca Chinezii sint foarte superstitiosi -in hotelul nostru nu exista etajul 4, 14 sau 24 - dar de doua ori etajul 13, si 13 a.
  • Am invatat limba engleza in Malta unde localnici nici nu vorbesc limba engleza ci un fel de italiana amestecata cu araba
  • Ne-am jucat cu bebelasi de maimute pe Insula Roatan in Honduras
  • Am adormit intr-un hamac leganti de briza marii pe insula Mujeres in Mexico si era sa pierdem ultimul ferryboat
  • Am simtit si poate si vazut fantome intr-unul dintre cele mai vechi hotele din Portugalia
  • Am dormit pe strada ( fara sa stim ) de unde a fost inspirata novela Dr. Jekyll and Mr. Hyde in Edinburgh
  • Am vizitat Insula fara de intoarcere Goree in Senegal si am vazut cu ochii nostrii ca sclavia in Africa se mai practica si acum
  • Am urcat pe cărarile înguste şi abrupte din “devils garden” in Tara Canioanelor SUA la temperaturi de peste100 grade ( fahrenheit ;-) !
  • Am vizitat unul dintre cele mai scumpe magazine pentru bilionari in Porto Cervo Sardinia
  • Ne-am lasat impresionati pana la lacrimi de un dans de Falmenco in Sevillia Spania
  • Am vizitat peste 20 de temple in Bangkok Thailanda dar a-si stii si acum sa le deosebesc pe fiecare
  • Am mancat cea mai buna mancare din viata mea intr-un restaurant francez din Marrakesh, Maroco
  • Ne-am simtit de parca am fi pe Luna in mijlocul insulei Lanzarote
  • Pe insula Corfu ne-am imbaiat in Canal d`amour descoperind ca ascus in stanca exista un pat facut de natura
  • Meteorele din Grecia ne-au dus cu gandul la extraterestrii
  • Am descoperit de ce orasul Petra din Iordania se numeste si orasul trandafiriu
  • Am vizitat orasul copilariei mele din serialul cu acelasi nume "Dallas" si mancat cel mai bun hamburger din Texas
  • Misteriosul NewOrleas si plantatiile din Louisiana ne-au facut sa credem in activitatile paranormale ( mai ales in templul VooDoo )
  • Am vizitat si admirat femeile cu gatul de girafa venite din Burma, afland ca defapt ele nu vor sa arate ca o girafa ci ca un sarpe
  • Am facut un "cooking class" tipic Thailandez ( am primit si un certificat ! ) mancarea preparata de noi fiind mult mai buna decat cea din restaurante
  • Am experimentat 3 din cele 1001 de nopti ale Sheherezadei in Oman si ne-am lasat impresionati de dansurile orientale in minunata opera din Muscat…

cine vrea sa citeasca mai multe o poate face pe pagina pami.dordeduca.com